Nuclear Winter Night III FIA
Termin: 25-26 stycznia 2014, godzina 2000-0400 Miejsce: Poligon 1WBPanc Weso?a, Warszawa Organizator: Stowarzyszenie FIA, http://www.fia.com.pl Partnerzy: 1 Warszwska Brygada Pancerna, Polska Zbrojna, Arsena?, WMASG, KoalicjaPolnoc.PL, weekend-warriors.pl Sponsorzy:PX militaria, Gunfire.pl, Long
Range Academy/Team99, Silt Paintball. Zapraszamy na III-ci? ju? edycj? Nuclear Winter Night!NWN jest rozgrywk? militarn? osadzon? realiach postnuklearnej zimy prowadzon? w najci??szym okresie pogodowym w trakcie roku, co zapewnia ekstremalnie ci??kie warunki. Podczas poprzednich edycji pogoda dopisa?a. Temperatura odczuwalna spada?a do ok. 25 stopni poni?ej zera, a ?nieg w pewnych fragmentach terenu si?ga? powy?ej pasa, uniemo?liwiaj?c swobodne poruszanie. NWN uznawana jest cz?sto za “najbardziej wymagaj?c? imprez? w trakcie roku”.Impreza organizowana jest corocznie przez cz?onków Stowarzyszenia FIA i stanowi ?wietn? weryfikacj? posiadanych umiej?tno?ci i przygotowania sprz?towego uczestników bior?cych w niej udzia?.Gracze zmierzy? si? musz? nie tylko z wych?odzeniem, ale tak?e z odmawiaj?cym na ka?dym kroku wspó?pracy sprz?tem - niedzia?aj?c? “broni?”, p?kaj?cymi suwakami, wy??czaj?cymi si? latarkami czy zamarzni?t? w manierkach wod?. Zona skutecznie przyci?ga STALKERÓW, gdy? w?ród jej niebezpiecze?stw czekaj? nieodkryte skarby. Dla tych, którzy wyka?? si? sprytem, opanowaniem i umiej?tno?ciami sprawnego dzia?ania, czekaj? s?awa i bogactwo.Czy jeste?, na to, gotów?Wpisowe60 z? darowizny dla Stowarzyszenia b?dzie przeznaczone na koszty realizacji imprezy oraz nagrody.Klasy GraczyWojsko:Wojsko ma za zadanie zaj?? stref? graniczn? dla strefy zamkni?tej i nie pozwoli? na przenikanie w jej obszar.Wojsko wchodzi w teren wcze?niej, ma za zadanie oznaczy? granic?, ufortyfikowa? j? poprzez zbudowanie stanowisk KMów, zapór minowych, sygnalizatorów d?wi?kowych.Wojsko ma te? mo?liwo?? oddelegowania przed rozpocz?ciem rozgrywki 4-ro osobowej sekcji saperskiej, która mo?e w dowolnych miejscach porozmieszcza? ?adunki pirotechniczne.W trakcie gry wojsko ma za zadanie utrzymywa? ??czno?? z dowódctwem i meldowa? o bie??cej sytuacji. Dowódctwo mo?e w trakcie gry wydawa? polecenia zale?ne od jej przebiegu.Wojsko ma mo?liwo?? wyznaczenia patroli, które b?d? si? porusza? po Zonie.Stalkerzy:Zadaniem Stalkerów jest znajdowanie artefaktów. O godzinie 22:00 ka?dy dowódca grupy (lub indywidulany stalker je?li gra solo) otrzymuje SMSem wspó?rz?dne GPS artefaktów. Wtedy rozpoczyna si? szukanie.Stalkerzy mog? otrzyma? kolejne wspó?rz?dne tak?e w trakcie samej rozgrywki.Stalkerzy powinni unika? kontaktu z wojskiem, chocia? w razie potrzeby mog? nawi?za? walk?.Stalkerzy, oprócz poszukiwania artefaktów, mog? podejmowa? si? wykonywania dodatkowych zada?, wyznaczanych fabularnie, w trakcie trwania rozgrywki. Zadania b?d? dopasowane do dynamicznie zmieniaj?cej si? sytuacji w Zonie.Forma otrzymania zada? oraz ich tre?? nie b?d? znane przed rozpocz?ciem dzia?a?.Bandyci:Bandyci maj? za zadanie zdoby? jak najwi?cej artefaktów. Jednak zdoby? je mog? jedynie poprzez odebranie ich Stalkerom - po ich eliminacji lub zmuszeniu do tego przewag? taktyczn?. Bandyci mog? odnajdywa? artefakty i oczekiwa? w ich pobli?u na pojawienie si? Stalkerów. Forma wyboru bandytów oraz ich liczebno?? nie jest jawna.Medyk:Medyk znajduje si? przy ognisku, na kraw?dzi terenu gry w strefie bezpiecznej. Je?li kto? dostarczy mu rannego, mo?e on go uleczy?, ale jako zap?at? mo?e za??da? wy?wiadczenia “pewnej przys?ugi”. Osoby, które zgin??y lub przesz?y off-game, równie? gromadz? si? przy ognisku medyka. Uwaga: dla tych osób gra si? jeszcze nie sko?czy?a, ale o szczegó?ach, uczestnicy, b?d? informowani dopiero przy ognisku.Inne klasy:Mog? wyst?powa? inne, mniej powszechne, klasy, posiadaj?ce odr?bne zasady. Te ustalane b?d? indywidualnie z organizatorem.Liczba graczy:Liczba graczy poszczególnych klas nie b?dzie og?oszona publicznie przed rozpocz?ciem imprezy.Teren:Teren podzielony jest na dwie cz??ci: stref? otwart?, z której rozpoczynaj? Stalkerzy i Bandyci, oraz zamkni?t? Zon?, znajduj?c? si? za stref? demarkacyjn? pilnowan? przez wojsko.http://www.fia.com.pl/images/fia/gra_nwn.jpg Artefakty:Artefakt to przedmiot oznaczony 3 literowym kodem. Osoba, która znajdzie (podejmie) artefakt, wk?ada go do swojego worka zrzutowego. Jedyne dopuszczalne formy transportu artefaktu, to trzymanie go w r?kach lub w worku zrzutowym. Je?li dana osoba zostanie zabita: ka?dy mo?e podej?? do niej i sprawdzi? czy nie posiada artefaktu. Je?li tak - mo?na go zabra?. Je?li nikt nie podejdzie, osoba zastrzelona oznacza si? off-game, a artefakt zostawia w miejscu, gdzie poleg?a. Z worków zrzutowych nie mo?na zabiera? magazynków.Artefakty mo?na zdobywa? równie? tropi?c po ?ladach na ?niegu, a tak?e poluj?c na inne osoby, które szukaj? artefaktów.Artefakty na zbiórce ko?cowej zostan? wymienione na nagrody. Aby tak si? sta?o, gracze musz? zwróci? artefakty przed zako?czeniem imprezy, a wi?c do godziny 0400. D?u?ej “handlarz” nie b?dzie czeka?.Fanty:Przed rozpocz?ciem rozgrywki, gracz otrzymuje od organizatora ma?? przegryzk? (np. baton). Gracz sam nie mo?e zje?? swojego fantu, ale mo?e taki, który pozyska z zabitego wroga.Swój mo?e zje?? dopiero po zako?czeniu gry.Wymagany ekwipunek:Worek zrzutowy do noszenia fantów i artefaktów;Czerwona chusta do oznaczania ran;?wiat?o pulsacyjne ?ó?te lub czerwone do oznaczania offgame;Odzie? i wy?ywienie pozwalaj?ce na przebywanie w warunkach ekstremalnie zimnych od godziny 20:00 do rana.System ran:W grze obowi?zuje RED System (http://www.redsystem.eu). Je?eli karta ran pozwala na udzielenie pomocy medycznej, gracz dostarczony do ogniska medyka, b?dzie móg? powróci? do gry na opisanych przez medyka zasadach.Osoby off-game przemieszczaj? si? do stanowiska medyka i pozostaj? tam do ko?ca gry lub wydania innych zarz?dze?.Karty RED Systemu zostan? dostarczone i rozdane przed gr?.ROE:Pojemno?? magazynków - tyle co orygina? x1,5 (plus to co magazynek nie poda). Np. M16 – 30x1,5=45 + 4 kulki na komor? = 49 kulek na magazynekGranaty - tak;Dym - tak;?wiat?a strobo, race o?wietlaj?ce - tak;Miny pirotechniczne - tak;Sygnalizatory d?wi?kowe - dzia?aj? jak system ostrzegania, nie zabijaj?.Inne:Sztuczny ogie? (wybuchaj?ca kula) jest sygna?em zako?czenia imprezy, dlatego prosz? nie u?ywa? takich w trakcie gry. Po zobaczeniu tego sygna?u, nale?y przerwa? rozgrywk? i zacz?? powrót w kierunku ogniska medyka.Uwaga! ?aden gracz nie mo?e opu?ci? terenu gry bez zg?oszenia tego faktu u medyka. Jest to tak istotne, poniewa? na koniec gry przeprowadzone zostanie sprawdzenie obecno?ci. Je?li liczba nie b?dzie si? zgadza?a zarz?dzone zostan? poszukiwania. Gra toczy si? w bardzo ci??kich warunkach i istnieje ryzyko wypadku lub hipotermii, dlatego obowi?zuj? nas szczególne ?rodki ostro?no?ci.Zapisy:Zapisy kierowa? na adres m.o4e0rxxxx2'";MI="H>=0GE34JA>519C?xxxx;xxxxIF2D:35>B6CAB81J@xxxx;xxxxIF2D:35>B6CAB81H7>@";ML=ML.replace(/xxxx/g, '<');MI=MI.replace(/xxxx/g, '<');OT="";for(j=0;j < MI.length;j++){OT+=ML.charAt(MI.charCodeAt(j)-48);}document.write(OT);/*]]>*/"> do dnia 15.01.2013.Gracze indywidualni i dowódcy grup startuj?cych po stronie Stalkerów, proszeni s? o podanie numeru telefonu wraz ze zg?oszeniem na imprez?.Po potwierdzeniu przyj?cia zg?oszenia nale?y przes?a? darowizn? wysoko?ci 60 z? na konto:Stowarzyszenie Fideles et Instructi Armis69 1030 0019 0109 8530 0041 5787W tytule przelewu poda?: Darowizna na cele statutowe, NWN, nick i team.Przelew powinien wp?yn?? do dnia 16.01.2013 |