Nawigacja
POLECANE
ZNAJOMI
Ankieta
Czy jeste? zwolennikiem u?ywania magazynków typu:

Real/Low/Mid-Cap
Real/Low/Mid-Cap
86% [148 głosów]

Hi-Cap
Hi-Cap
14% [24 głosy]

Ogółem głosów: 172
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 11.01.11

Archiwum ankiet
Słoneczny panel
Dziś jest:

Wschód słońca: 7:14
Zachód słońca: 15:55
Dzień trwa:
8 Godzin 41 minut
Jest krótszy od najdłuższego dnia o: 9:53
Archiwum News 2014:
Stycze?

Luty

Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

Archiwum News 2013:
Stycze?

Luty

Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

Archiwum News 2012:
Stycze?

Luty

Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

Archiwum News 2011:
Stycze?

Luty

Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

Archiwum News 2010:
Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

System MCS LT przypomnienie


Zasady Milsim Combat System uproszczone.

Ograniczenia mocy replik (pomiar fps na kulkach 0,2 g przy hop-upie ustawionym na "0")
W odleg?o?ciach 0-10 m niezale?nie od klasy broni (budynki, okopy, g?ste krzaki) - do 350 fps
Bro? indywidualna - do 450 fps
Zespo?owa bro? wsparcia - do 500 fps
Bro? snajperska - do 600 fps. tylko single fire
Dopuszczalne jest zezwolenie na u?ycie silniejszych replik snajperskich w zale?no?ci od ustale? Organizatora przy og?oszeniu imprezy.





Magazynki
Replika broni zasilanej w rzeczywisto?ci z ta?my - ka?dy magazynek o dowolnej konstrukcji, za?adowany maksymalnie pojemno?ci? realnego odpowiednika.
Pozosta?e repliki: real-, low- i mid-capy za?adowane maksymalnie ilo?ci? kulek jak w realnym odpowiedniku. Nie ma ?adnej mo?liwo?ci u?ycia magazynków hi-cap-- Mo?na u?ywa?, ale za?adowane do ilo?ci jak w realnym odpowiedniku np. po nakr?ceniu wysypa? zawarto?? lub zmniejszy? pojemno?? tak jak przedstawiono tutaj: Link do informacji. Post ze zdj?ciami jak wykona?. Magazynki b?bnowe (np. CMag) lub inne du?ej pojemno?ci wyst?puj?ce w rzeczywisto?ci mo?na ?adowa? ilo?ci? kulek jak w odpowiedniku realnym.
Poprzez ilo?? "jak w odpowiedniku realnym" rozumie si? kulki mo?liwe do wystrzelenia, wi?c je?li konstrukcja magazynka powoduje, ?e w magazynku s? kulki, których nie da si? wystrzeli? (pozostaj? w podajniku) ilo?? za?adowanych kulek mo?na zwi?kszy? o t? warto??.

Je?li Organizator zezwoli mo?na u?ywa? ilo?ci pocisków przewidzianej dla pe?nego za?adowania Low/Mid- Cap lub zwi?kszenie limitu dla RKM.

Niedopuszczalnym jest stosowanie za?adowany w pe?ni Hi-Cap w broni indywidualnej i snajperskiej.



Neavy Team Ustka



Dozwolone jest przenoszenie luzem amunicji dodatkowej:
Strzelec (bro? indywidualna) - 500szt.
KMista (zespo?owa bro? wsparcia) 1200 szt.
Strzelec wyborowy (bro? snajperska) - 80 szt.
Bro? krótka - 50 szt.
Niedozwolone jest do?adowywanie broni innej klasy ni? ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie mo?na do?adowywa? magazynków pistoletowych; nie mo?na do?adowywa? magazynków M16 z amunicji snajpera).
Amunicji jest du?o, ale nie po to ?eby ni? sia? po lesie, tylko po to ?eby nie biega? po ni? do punktu jakiego? tam, amunicyjnego w celu jej uzupe?nienia i nie traci? na to czasu. Chodzenia i tak b?dzie do??.





Pirotechnika
Zakaz u?ywania, wyj?tek stanowi saper i ?rodki s?u??ce do niszczenia paczek itp. Ka?dorazowo po zniszczeniu paczki itp. nale?y sprawdzi? czy nie zosta?o naruszone bezpiecze?stwo p.po?. ?wiece dymne i granaty tylko za zezwoleniem Organizatora.
Miny- Mo?na u?ywa? min ASG na kulki lub talk, spr??ynowych lub gazowych oraz min d?wi?kowych. Miny d?wi?kowe - odci?g nie d?u?szy ni? 4 m, powoduje WZW tego który uruchomi?. U osób znajduj?cych si? w odleg?o?ci mniejszej ni? 1m od tej która uruchomi?a powoduje rany korpusu (opatruje inny gracz).



Team 75th Rangers RGT Koszalin KOALICJA PÓ?NOC



Karty CCS
Nie wyst?puj?. Rozgrywka odbywa si? bez kart.
Zranienia i Opatrywanie ran:
1 trafienie - Opatrujemy.
2 trafienie - Wy??czony z walki.
Opatrzenie rany polega na za?o?eniu opatrunku na zranion? cz??? cia?a. Do opatrunku musi zosta? zu?yty ca?y pakiet opatrunkowy (niedozwolone jest u?ywanie odcinków banda?a). Opatrunek musi by? za?o?ony poprawnie i pewnie, je?li opatrunek spadnie lub zsunie si? rana ponownie zaczyna krwawi? i ranny powinien zachowa? si? tak jak przy trafieniu.
Trafione ko?czyny opatrujemy sami nie u?ywaj?c rannej ko?czyny, trafienia w korpus i g?ow? opatrzy? musi inny gracz. NIE MA MEDYKÓW. Opatrunki we w?asnym zakresie.




Mario D-ca Team Rangers KP, Goose RTO Team Sfora Szczecin, Radzio D-ca Special Forces Airsoft Team Szczecin




Trafienie w bro? eliminuje t? bro? z walki do czasu wyj?cia gracza z respa. Mo?na u?ywa? broni zapasowej lub innego walcz?cego.
Trafienie jedn? seri? (trafienia w odst?pie nie wi?kszym ni? 0,5 sek) liczone jest jako jedno trafienie.
W momencie trafienia nale?y upa?? i wyci?gn?? czerwon? szmat?.
Ka?de kolejne trafienie nie w serii liczone jest jako oddzielne trafienie. Oznacza to przej?cie rannego
w stan WZW.

Dopuszczalne jest u?ycie has?a "dosta?e?" w sytuacji gdy zaskoczymy przeciwnika z bardzo bliskiej odleg?o?ci (mniej ni? 4 m) w sposób jednoznacznie uniemo?liwiaj?cy mu obron?. W takiej sytuacji wyst?puje rana lekka. Mo?na rannego dobi? zanim dokona banda?owania, lub przej?? rannego w niewol?. Nale?y pami?ta? o zabanda?owaniu rany, aby jeniec si? nie wykrwawi?.

Rodzaje Ran:
RL - Rana lekka, (ko?czyny) nie u?ywa zranionej ko?czyny.
RC - Rana ci??ka, Ranny w g?ow? lub korpus nie mo?e czo?ga? si? dalej ni? 5m. Nie mo?e krzycze?.
WZW - nie komunikuje si? w ?aden sposób z innymi graczami, pada od razu po trafieniu, wyjmuje czerwona szmat? i nie podnosi si? pod ?adnym pozorem. Niedopuszczalne jest przemieszczanie si? WZW gdy w oko?o toczy si? walka.
RESPAWN - nie ma specjalnego punktu resp. WZW pozostaje w miejscu trafienia na okres 30 min. Po czym do??cza do swojej ekipy( zakaz u?ywania Tel. Kom. Do ustalenia pozycji ekipy, mo?na u?ywa? radia lub wiadomo?ci tekstowych). Skryte zlikwidowanie przeciwnika przy pomocy strza?u z repliki patrz poni?ej jak w silent killu.



Radzio D-ca Special Forces Airsoft Team Szczecin



Walka wr?cz
Niedopuszczalna jest jakakolwiek forma przemocy, walki czy zapasów. Zlikwidowanie przeciwnika w walce wr?cz nast?puje poprzez dotkni?cie go w korpus lub g?ow? i wypowiedzenie s?owa "zabity" - w tym momencie ofiara powinna zachowa? si? jak przy trafieniu czyli upa??. Zabity za pomoc? "silent kill'a" nie mo?e w ?aden sposób komunikowa? si? z innymi graczami i musi pozosta? na miejscu do czasu oddalenia si? innych osób w okolicy lub do momentu wskazanego przez osob?, która go "zabi?a" (w granicach rozs?dku, nie d?u?ej ni? 1 h, nakaz taki ma umo?liwi? skryte
wykonanie zadania przez osob? likwiduj?c? np. wartownika).
Mo?na równie? u?y? has?a "og?uszony" (równie? dotykaj?c celu). Og?uszona osoba jest niezdolna do komunikacji, poruszania si? czy walki przez 5 min.





Je?cy
W grze mo?na bra? je?ców.
Je?ca mo?na wzi?? na dwa sposoby:
- poprzez og?uszenie;
- poprzez przej?cie rannego przeciwnika
Je?cy mog? by? przetrzymywani dowoln? ilo?? czasu. Obowi?zek pilnowania je?ca spada na stron? bior?c? go w niewol?. Na czas transportu je?ca mo?na mu odebra? wszystkie przedmioty in-game (repliki, oporz?dzenie, amunicj?). W czasie przetrzymywania w bazie przedmioty je?ca powinny by? bezpiecznie zebrane w miejscu bliskim i widocznym dla je?ca. Je?ca mo?na przeszuka? (ograniczaj?c
si? do cz??ci umundurowania i oporz?dzenia) i sku? (jedynie z przodu, nie dozwolone jest kucie z ty?u). Je?li jeniec si? na to nie zgadza powinien o tym poinformowa? zatrzymuj?cych i jednocze?nie wyda? wszystkie ukrywane przedmioty in-game (mapy, rozkazy) i uznaje si? za "skutek" ze wszystkimi wynikaj?cymi z tego ograniczeniami ruchowymi. W takiej sytuacji jeniec mo?e zatrzyma? swoje
wyposa?enie ale nie mo?e ich w ?aden sposób u?y?. Jeniec nie mo?e u?y? "silent killa" ani og?uszenia.





Rozs?dek
W sytuacjach niejasnych lub nieopisanych wprost w zasadach nale?y stosowa? zdrowy rozs?dek.
Oznacza to NIE u?atwianie sobie i maksymalne naginanie zasad dla w?asnej wygody, a dzia?anie mo?liwie najlepiej symuluj?ce rzeczywist? sytuacj?.
Nie u?ywamy Has?a STOP w sytuacji w której komu? co? si? wydawa?o, a komu? innemu nie, poniewa? ma to by? trening, a nie walka o z?ote kalesony.
Zatrzymanie gry nast?puje tylko w przypadku naruszenia zasad bezpiecze?stwa lub pojawienia si? osób postronnych w zasi?gu replik przy pomocy komendy "PRZERWIJ OGIE?!" lub "CYWILE!" zale?nie od sytuacji.
Komentarze
Podziel się tym wpisem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:

Komentarze
#1 | grabwurte dnia July 18 2017 20:24:19
#2 | muniekole dnia August 29 2017 19:12:29
najlepszy lek na tr?dzik maseczka do cery t?ustej http://podkarpaciak.pl/ogloszenie/kosmetyki-pielegnacyjne/25521/sprzedam-kosmetyki-acnerose krem do biustu krem nawil?aj?cy cera t?usta tr?dzikowa
#3 | shareways dnia September 15 2017 17:04:32
dobry krem na zmarszczki ?upie? pstry leczenie sma?onego bacz?c przeciwzmarszczkowy krem pod oczy najlepsza ma?? na hemoroidy
#4 | shareways dnia September 16 2017 07:05:16
krem na biust zio?a oczyszczaj?ce organizm wywo?ywanie pojawiania krem na piersi co na tr?dzik ró?owaty
#5 | Jam12 dnia January 06 2018 11:59:52
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Kalendarz
<< Styczeń 2018 >>
Po Wt śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Reklama
Naszywki.pl

Statystyki reklamowe
Tagi©
Survival KP SGO Gda?sk Piltot LIGI ASG Podcast ASG Niemcy zamykaj? Nowe pistolety WP MG 42 by MG Schutze Zmiana Taktyka zielona Odda? r?k? Zbrojownia
Wszystkie Tagi
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Tag news

Sprz?t karabin Patenty paracord Relacje Strzelanie Medyk Snajper Mapa i kompas Recenzje Zapowiedzi Survival Bytowanie Taktyka Imprezy Znaki niewerbalne RTO Radio Testy sprz?tu Kleszcze komary Pozornie trywialne Point Blank Filmy Ciekawostki Promocje Teamy Spo?eczno?? CQB KP SGO Combat Alert M65 Maskowanie Pirotechnika LIGA ASG Radio ASG Fatah Komiks Artyku?y by Sebi Testy by Straszyd?o Blady K?cik Filmowy Teksty Pitera FIA Szko?a Partyzanantów

Przetłumacz stronę

Szybki tłumacz
Ostatnie Komentarze
News
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...
clb0116 [url=http://w...