20 marca 2011 - Projekt Marzanna

Radzio :) D-ca Special Forces Airsoft Team - Szczecin.
20 marca 2011 - Projekt Marzanna
W raz ze zbli?aniem si? kalendarzowej wiosny, w mojej g?owie urodzi? si? pomys? na zorganizowanie scenariusza, którego g?ównym zdaniem by?o by unicestwienie Marzanny, z racji nie posiadania blisko terenów rozgrywki rzeki oraz z ogranicze? wynikaj?cych z u?ycia ognia w lesie, trzeba by?o znale?? inny sposób na jej eliminacj?.

Omulna - We?ty?ski Strumie?
Wiosna... Wiosna, nigdy si? nie zmienia. To by? nieuchronny koniec zimy jaki obra?a ludzko??. Wszyscy liczyli na zwyci?stwo. Ka?dy by? optymist?. Jednak w miar? zbli?ania si? wiosny optymizm zanika?. Jednak mieszka?cy dwóch rywalizuj?cych ze sob? wiosek, poczynili przygotowania do przy?pieszenia jej przyj?cia i zadowolenia Bogów. Plemi?, która pierwsze zadowoli swoje Bóstwo, sprowadzi do wioski, wiosn? a w raz z ni? pi?kn? pogod?, dzi?ki czemu b?dzie mo?na obsia? pola i zdoby? przewag? eksportow? nad drugim plemieniem, ale nie obierajmy historii z jej magicznego uroku, poprzez zimn? ekonomiczn? kalkulacj?...
Zbiórka: 9:00 - 9:30
Rozpocz?cie: 10:00
Zako?czanie: 16:00 [w przypadku braku rozstrzygni?cia fabularnego]
Limit fps: Tak, wed?ug Szczeci?skich zasad z limitem.
Miejsce: Puszcza Bukowa
Limit miejsc: Ilo?? miejsce nieograniczona [Jednak strony zostan? podzielone na równe liczebnie, w miar? mo?liwo?ci]
Pirotechnika: Zabroniona. [Jedyna dopuszczona do gry pirotechnika b?dzie dostarczona przez organizatora, ?wiece dymne.]

Zbiórka na parkingu
Rozgrywka
- Ka?da z grup zaczyna w swojej wiosce.
- Oddalony o 50 metrów od wioski znajduje si? resp, miejsce b?dzie wyznaczone przez organizatorów.
- Ka?da wioska ma swoj? flag?, je?eli jest ona w wiosce, respawn odbywa si? co pe?ne 15 minut(:00, :15, :30, :45), w momencie kiedy zostanie utracona, respawna ma miejsce co 20 minut (:00, :20, :40)
- W grze pojawi si? mobilny respawn, wygl?da? b?dzie on nast?puj?co, osoba "nios?ca ?ycie", odpali flar? i przez 2 minuty od jej odpalenia, mo?e o?ywi? maksymalnie 25 osób. W czasie o?ywiania, osoba trzymaj?ca ?wiec? dymn?, nie mo?e si? porusza?. O?ywianie polega na tym, ?e osoba martwa musi klepn?? o?ywiaj?cego, po czym wraca do gry. W momencie w którym osoba trzymaj?ca flar? dostanie, uzdrawianie jest przerywane, nale?y po?o?y? flar? na ziemi. Flara nie mo?e zosta? podniesiona, jej magiczna moc ulatuje.
- Zadania b?d? ujawniane w czasie gry.

Omulna - We?tu?ski Strumie? - Rozlewisko przed Tartakiem
Gracze zostali podzieleni na mieszka?ców dwóch rywalizuj?cych ze sob? wiosek Niezbli?si?tu oraz Id?mniest?d. Po oznaczeniu stron, za?atwieniu papierków i wcze?niejszej odprawie s?dziów gracze zostali wyprowadzeni na pozycje startowe w wioskach.
Jak to z regu?y bywa kto? si? spó?ni?, kto? czego? zapomnia?, kto? pojecha? w z?e miejsce co doprowadzi?o ostatecznie do przesuni?cia startu na godzin? 11:00.

Pokonani kap?ani. Kasendrol i Pipes - Special Forces Airsoft Team
Pierwszym zadaniem z jakim musieli zmierzy? si? mieszka?cy naszych zapomnianych przez ?wiat wiosek, by?o jak najszybsze dotarcie do ?wi?tynni Zapomnianego Boga i poradzenie si? Kap?anów co zrobi? w, aby przy?pieszy? nadej?cie wiosny. Kap?ani jak to kap?ani nie chcieli dzieli? si? wiedz? i próbowali broni? swojego przybytku. Jednak ostatecznie upadli.

Brzoza - G.E.A.R.
Wie?niacy z Niezbli?si?tu, zaj?li ?wi?tyni? po starciu z kap?anami i mieszka?cami Id?mniest?d. Po przes?uchaniu starszego kap?ana poznali lokalizacj? elementów magicznego kr?gu, które nale?a?o zebra? w wiosce.
Do czego z Niezbli?si?tumianie, przyst?pili z ogromn? werw?, dziel?c si? na mniejsze grupki i zostawiaj?c cz??? si?, ?eby broni?a ?wi?tyni i wiedzy w niej zawartej przed konkurencj?.

Maciek i Ziku - G.E.A.R.
Po zebraniu w wiosce elementów kr?gu, przed graczami zostawa?a ujawniona lokalizacja ich magicznego kr?gu.

Meduz i Rudzik - Sekcja Taktyczno Operacyjna
Po dotarciu na miejsce okazywa?o si?, ?e kr?g musi zosta? prawid?owo u?o?ony a schemat znajduje si? w ?wi?tyni.

Ruchacz - Unicorn Riders, Kasendrol - Special Forces Airsoft Team
Dotarcie do ?wi?tyni i zdobycie schematu kr?gu prawie zako?czy?o si? powstrzymaniem, przez mieszka?ców Id?mniest?d, gnaj?cej przez g?ówne zadanie konkurencyjnej wioski. Jednak poznaj?cemu schemat uda?o si? uciec na chwile przez zaj?ciem przez Id?mniest?dczan ?wi?tyni i rozpocz?ciu przez nich realizacji kolejnego z zada?.

Lolo - Sekcja Taktyczno Operacyjna

Gad?et - Niezrzeszony
W tym czasie kr?g zosta? prawid?owo u?o?ony, Niezbli?si?tumianie wrócili do ?wi?tyni odbili j? i na pro?b? kap?ana bronili jej przez 30 minut, zanim zastraszony starzec zaprowadzi? ich do miejsca gdzie ukryta by?a Marzanna.

Parking - koniec
Wraz z jej przej?ciem i dope?nieniem jej ?ywota w magicznym kr?gu, scenariusz zosta? zako?czony a gracze udali si? na parking do samochodów i rozjechali si? do domów, zanim uda?o si? dotrze? z aparatem i zrobi? grupowe zdj?cie.
By?y przewidziane jeszcze dwa zadania poboczne. Pierwsze z nich polega?o na dotarciu we wskazane miejsce i znalezieniu tam mapy z zaznaczon? lokalizacja wioski przeciwnika.
Drugie zadanie dostawa?o si? od kap?ana odwiedzaj?cego wiosk? i polega?o na dostarczeniu do ?wi?tyni, przebi?niegu. W zamian kap?an z przybytku, dawa? dwie ?wiece dymne, b?d?ce mobilnym respawnem.
Mam nadziej?, ?e dzi?ki naszemu ma?emu scenariuszowi, wiosna przyjdzie, a zima zosta?a przep?dzona.
|