20110717 Sneak & Shoot Gra militarna

Zasady gry
O godzinie 9:00 w rejon gry wchodzi kilkana?cie zespo?ów 4 osobowych. Ka?dy zespó? ma map? na której zaznaczone jest po?o?enie punktów kontrolnych. Zadanie polega na odnalezieniu punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na planszy. Zespo?y same decyduj? w jakiej kolejno?ci b?d? zdobywa?y punkty kontrolne. Zespo?y mog? realizowa? misj? ca?o?ci? a mog? roz??cza? si? ?eby przy?pieszy? czas realizacji misji. Za ka?dy spisany kod gracze otrzymuj? 10 pkt. Za spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt. Ka?dy inny zespó? znajduj?cy si? w rejonie gry jest wrogiem. Wyeliminowanie wroga jest premiowane 5 pkt. za ka?dego zastrzelonego, strata w?asnego zawodnika kosztuje kar? -5 pkt. Ka?de trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza si? czerwon? chust?, od??cza si? od zespo?u i wraca na w?asn? r?k? do punktu zbornego (zostanie oznaczony na mapie). Gracze wyeliminowani nie mog? pomaga?, podpowiada? graczom „?ywym”. W razie pos?dzenia o terminatork? spory rozstrzyga organizator po zako?czeniu gry. W grze licz? si? równie? straty marszowe tzn. je?li do gry wejdzie zespó? 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt.
Oprócz graj?cych zespo?ów w rejonie gry znajduje si? kilku snajperów. Dzia?aj? oni samodzielnie i nie znaj? po?o?enia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja graj?cych zespo?ów. Wyeliminowanie snajpera daje premi? wysoko?ci 15 pkt. Snajperzy mog? ze sob? wspó?pracowa?.
Warunkiem klasyfikacji wyniku jest prze?ycie co najmniej 1 osoby z zespo?u. Gra ko?czy si? o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia nale?y g?o?no okrzykn?? przeciwnika „koniec gry”. O godzinie 17:00 moderatorzy dzwoni? do zespo?ów i spisuj? od nich: kody które uda?o im si? zdoby?, liczb? zabitych wrogów liczb? straconych ?o?nierzy liczb? zlikwidowanych snajperów. Po telefonie zespo?y oznaczaj? si? czerwonymi chustami i id? do punktu zbornego. Tam nast?puje pocz?stunek, omówienie star? z pozosta?ymi uczestnikami gry oraz wr?czenie nagrody i zako?czenie gry.
Ograniczenia uzbrojenia. Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilo?ci magazynków. Karabiny wsparcia 200 sz. mag. box i drum (nie wi?cej ni? 4 magazynki). Maksymalnie 1 granatnik na zespó?. Amunicja tylko w magazynkach. Granaty dopuszczone b?d? zale?nie od warunków pogodowych. ?wiece dymne – nie. Ograniczenia mocy replik – nie wi?cej ni? 550 FPS Miny hukowe, od?amkowe, sygnalizacyjne – nie.
??czno?? Wewn?trz teamów, wg ich w?asnych standardów. Zakaz komunikowania si? GSM podczas trwania gry za wyj?tkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami. Kana? 6.00 PMR do kontaktu z organizatorem.
Miejsce akcji
Pilawa
Zapisy kierowa? na adres do dnia 01.07.2011. Prosz? o podanie nazwy teamu oraz kto b?dzie wchodzi? w jego sk?ad. Po potwierdzeniu przyj?cia zg?oszenia nale?y przes?a? wpisowe wysoko?ci 40 z? / osob? (160 za team) na konto: Mariusz Sybilski 50 1020 5558 1111 1152 2240 0369 W tytule przelewu nale?y poda? sneakandshoot, nick i team. Przelew powinien wp?yn?? do dnia 04.07.2011
Jednocze?nie organizujemy nabór na snajperów do gry Sneak&Shoot Snajperzy nie s? klasyfikowani w grze. Pe?ni? rol? selekcjonerów najs?abszych ogniw  Nie p?ac? wpisowego, a za swoj? prac? s? uj?ci w pocz?stunku po grze. Ich osi?gni?cia zostan? opublikowane na forum.
Wymagania - dusza i serce snajpera - cierpliwo?? - replika karabinu snajperskiego z optyk? i maskowaniem (nie dopuszczamy parasnajperek - karabinów szturmowych z przed?u?an? luf? i optyk?, repliki mog? prowadzi? ogie? takim samym trybem jak pozwala na to orygina?) - ghille suit - opcjonalnie bro? krótka z t?umikiem
Zg?oszenia prosz? kierowa? na
Gra jest sprawdzianem indywidualnego i zespo?owego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiej?tno?ci nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zale?nie od wyboru zespo?u mog? wynosi? 8-10 km). Gra daje mo?liwo?? przyj?cia kilku strategii na wykonanie zadania, ka?da z nich jest wyborem pomi?dzy bezpiecze?stwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla ka?dego ale ka?dy mo?e spróbowa? swych si?.
FIA Agapow |