STI KZT
Technofilia Kill Team L?bork. Specjalizacja: Organizator wielu imprez ASG. Autor relacji z imprez oraz refleksji dotycz?cych ?rodowiska ASG.

Widzisz zaproszenie na zlot ASG. Zastanawiasz si? czy to jest dla Ciebie? Ju? nigdy wi?cej nie b?dziesz mia? takiego dylematu.
„System Typu Imprez KZT”, opracowali?my z my?l? o komforcie przysz?ych uczestników. Niejednokrotnie bywa ?e uczestnik nie daje rady ze wzgl?dy na przygotowanie kondycyjne. Nie jest oczywi?cie to jego wina, lecz raczej brak informacji na ten temat. Kto? mo?e powiedzie? ?e od tego jest scenariusz i zasady walki. Nic bardziej mylnego. Scenariusz zazwyczaj wyst?puje w ka?dej imprezie i s?u?y dla zbudowania klimatu, a nie s?u?y on do tego by opisywa? w nim jaki b?dzie teren i ile kilometrów trzeba przej??.
W?a?nie dlatego stworzyli?my „System Typu Imprez KZT”. Zapraszamy do zapoznania si? z nim, gdy? wszelakie imprezy „KZT” jak i teamów wchodz?cych w jego sk?ad b?d? tak oznaczane. Robimy to, nie dla w?asnego widzimisie, tylko z my?l? o Was.

„Green”
- Wszelkie imprezy nie wymagaj?ce szczególnych umiej?tno?ci i przygotowa? kondycyjnych.
- Nie wymagaj?ce zabierania dodatkowego sprz?tu survivalowego.
- Gry tocz? si? na niewielkim obszarze, o niezbyt wymagaj?cym ukszta?towaniu i niewielkim przedziale czasowym, do 12h. Mog? zdarzy? si? d?u?sze imprezy ale ich atmosfera mo?e okaza? si? typowo biwakow?.
- Impreza dla ka?dego, kto chce w bezstresowych warunkach postrzela? i dobrze si? bawi?.
- Przyk?adowe imprezy: "?nie?ne Wzgórza", "Grinch: Zamach na ?wi?ta", "Ostatnia misja" itp.

„Yellow”
- Gry wi??? si? z konieczno?ci? zrobienia ma?ego rachunku sumienia i samooceny kondycyjnej.
- Wskazane jest zabranie sprz?tu biwakowego, który b?dzie jednak musia? by? noszony przy sobie, przez ca?y czas trwania gry.
- Gry s? toczone na znacznej powierzchni. Trasa do przej?cia jakiej mo?na si? spodziewa?, mo?e oscylowa? nawet do 25 kilometrów. Topografia terenu jest dobierana tak, by zintensyfikowa? wysi?ek fizyczny.
- Przedzia? czasowy takich imprez zamyka si? w 24h. Mog? zdarzy? si? wyj?tki, gdzie za?o?enia czasowe s? krótsze lub d?u?sze z odpowiedni? intensyfikacj? dzia?a?.
- Uczestnictwo w grze wymaga cho?by w podstawowym stopniu, znajomo?ci topografii i umiej?tno?ci korzystania z map, jak i kompasu.
- Gra typu „Yellow” jest przyjazna dla wi?kszo?ci graczy ASG. Zdecydowanie nie jest to gra dla typowych „niedzielnych wojowników”. Tu trzeba si? wykaza? wytrzyma?o?ci? i umiej?tno?ci? wspó?pracy w zespole. Nie ma mowy o indywidualizmie i beztroskim sianiu kompozytu.
- Przyk?adowe imprezy: "Pomeranian Eagle", "Zimowy Odwrót II", itp.

„Red”
- Tutaj nie ma miejsca na pó??rodki, trzeba mie? tak samo dobr? kondycj? jak i psychik?. Chwila s?abo?ci mo?e wykluczy? z gry pozosta?? cz??? grupy.
- Posiadanie sprz?tu survivalowego jest niejednokrotnie bardziej przydatne ni? biwakowego. Przespa? mo?na si? nawet w kupie li?ci, ale bez dobrego no?a czy te? ognia mo?na sko?czy? marnie. Wych?odzenie, zapalenie p?uc czy te? choroby stóp to nic ?miesznego.
- Bardzo du?y teren gry i skomplikowana topografia terenu oznacza bardzo du?y wysi?ek fizyczny. Kilometry do przebycia oscyluj? zdecydowanie powy?ej 25km.
- Ramy czasowe imprezy typu „Red” to zazwyczaj 24h lub te? 48h. Przy grach w ekstremalnych warunkach pogodowych czyli ?nieg, silny mróz mog? trwa? do 12h ale nie oznacza to ?e nale?? do systemu „Yellow”.
- Znajomo?? map, podstaw survivalu, umiej?tno?? daleko id?cej wspó?pracy w niewielkiej grupie jest kluczem do sukcesu i jedyn? szans? na powodzenie misji.
- Widz?c znaczek imprezy typu „Red” trzeba sobie zada? jedno pytanie – czy dam rad?? Zdecydowanie nie jest to impreza dla wi?kszo?ci graczy ASG. Dlatego zanim si? zg?osisz, dobrze si? zastanów.
- Przyk?adowe imprezy: "Survival Fighter".
Mamy nadziej? ?e w ten sposób u?atwimy ?ycie i wybór przysz?ym uczestnikom Naszych imprez.
?ród?o: LINK
|