slagg

Teraz jest niedziela, 22 września 2019, 22:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 3 z 3
 [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Drawsko Pomorskie


Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 25 maja 2012, 16:44 
Offline
przychodzi popatrzeć na koszary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 marca 2011, 13:19
Posty: 13
Zmiana w wieku uczestników. 16+, konieczna zgoda rodziców, oświadczenie ( wzór podamy później) i nr kontaktowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 18:15 
Offline
pułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2010, 18:05
Posty: 1108
Lokalizacja: Białogard
Rozumiem że nasi młodzi koledzy mogą się szykować :D
Będzie się działo :cowboy: :cowboy:

_________________
Obrazek

na wojsku najlepiej znają się ci, którzy bali się w nim służyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 30 maja 2012, 14:04 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 16:34
Posty: 134
Lokalizacja: Słupsk
Rejestrować i zapisywać się koleżanki i koledzy : http://13dpddrawsko.ugu.pl/viewtopic.php?t=23 , bo jak dobrze widzę to dopiero ja zapisałem się do frakcji Iberland :wink:

_________________
Powrót 2015


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 30 maja 2012, 18:39 
Offline
żołnierz falowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2010, 21:21
Posty: 172
Lokalizacja: Koszalin
Spokojnie jeszcze co najmniej 2-3 tygodnie mamy ;]

_________________
We are Snipers...
We are Hunters...
We are Power...
We are Gods...
One shot, one kill...

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 30 maja 2012, 19:21 
Offline
Nadszyszkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2010, 22:39
Posty: 2135
Lokalizacja: Rowy
Zarejestrowałem się i czekam na aktywację. W kwestii wyjazdu to czekam na dokładne info z pracy na kiedy będę miał zmianę turnusu na Ośrodku. Mam być coś ala kierownik OW w czerwcu i muszę na lipiec przekazać cały ten majdan nowemu kierownikowi. Jak wypadnie zmiana w ten ostatni weekend to siedzę i kwiczę.
EDIT
Niestety pomimo szczerych chęci nie dam rady pojechać. Mam od 15 czerwca pod sobą cały ośrodek wczasowy firmy a 30 czerwca muszę przekazać cały bałagan nowemu kierownikowi OW na lipiec. Cały dzień w plecy , bo muszę przekazać domki, wyposażenie, pościel, itp.

_________________
Administrator
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 3 czerwca 2012, 19:30 
Offline
przychodzi popatrzeć na koszary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 marca 2011, 13:19
Posty: 13
W związku z nienachlanym ;) zainteresowaniem „terminem”: GRYF 2012 wprowadzamy zmiany zarówno dotyczące przebiegu imprezy jak i jego regulaminu oraz składki za udział.
1- Zapisy do 17.06
2- Formularz zgłoszenia otrzymasz po wysłaniu maila na adres: info@njz.pl lub pobierając go TUTAJ
3- Składka zmniejszona do 50 zł osoba
4- Osoby niepełnoletnie (minimum 16 lat) za pisemnym „Oświadczeniem/Zgodą opiekuna prawnego”
5- Zmiany w założeniach i scenariuszu imprezy.
1 - Realizowane będą poszczególne elementy „dużego” scenariusza dostosowane do mniejszej niż pierwotnie zakładana ilości uczestników.
2 - Realizowane będą zadania dzienne i nocne (niektóre w trybie alarmowym)
3 - Zespoły będą wyruszały na realizację poszczególnych zadań z wspólnej bazy.
4 - Każdorazowo po zakończeniu zadań wszyscy spotykają się w bazie (rezygnujemy z baz terenowych oddzielnych dla każdej grupy (co spowoduje również zmiany regulaminu odnośnie „zagadnień medycznych”).
5 - Zadań przygotowano kilkanaście i na pewno nie zabraknie „roboty” (patrole, blokady, obrona obiektów, pozyskanie zrzutów) wszystko to w blokach zadaniowych (nawet kilkunastogodzinnych) podzielonych przerwami w bazie.

Baza (teren poligonu)
1 - Namiotowa, zlokalizowana nad jeziorem, dostępna dla osobówek ( ostrożny dojazd)
2 - Czasowo dostępny agregat prądotwórczy (ładowanie batek), niemniej zalecany stosowny zapas baterii
3 - W bazie w przerwach pomiędzy zadaniami „bojowymi” przewidzieliśmy:
a - szkolenie medyczne
b - lekkie zajęcia z technik linowych (będzie do dyspozycji most, rolka, drabinka itp.)
d - z socialu: miejsce na ogniska, woda w jeziorze i toytoye w lesie
4- baza każdorazowo pełni funkcję „szpitala” niezależnie od „szpitali-operacyjnych” zlokalizowanych dla poszczególnych zadań w terenie


SKŁADKA za udział:

1- Składka za udział w imprezie zmniejszona jest do kwoty 50 zł.
2- W z z obniżeniem składki wycofuje się:
a - wszelkie zadania związane z użycie pirotechniki
b - transport uczestników.
c- dostęp do 230V będzie ograniczony czasowo (agregat)

Inne zmiany w regulaminie:
1 - Zmienia się punkt dotyczący wieku i zasad dopuszczenia, obecnie brzmi on:
Dopuszcza się do udziału osoby niepełnoletnie ( powyżej 16 lat) posiadające pisemne zezwolenie opiekuna prawnego. Do oświadczenia/zezwolenia należy dołączyć aktualny numer kontaktu telefonicznego z opiekunem prawnym.
Wzór oświadczenia otrzyma każdy kto poda w formularzu zgłoszeniowym wiek poniżej lat 18




Medyk

1 - Zamiast szpitala grupy wyznaczy się dla każdego zadania „szpital” wspólny dla wszystkich walczących stron w formie respa nadzorowanego przez organizatora -rozjemcę.
W przypadku zadań patrolowych „resp” może być ruchomy tzn przemieszczać się za linią działań pod nadzorem rozjemcy.
2 - Każdy kto wyczerpał „zasób” pomocy doraźnej dostępnej w oddziale ma obowiązek stawić się w wyznaczonym respie (lub alternatywnie wrócić do bazy, by tam spełnić te same warunki) i poddać się godzinnej kwarantannie.
3 - Jakiekolwiek walki w pobliżu respa-czasowego lub respa-bazy w odległości mniejszej niż 100 metrów są zakazane.
5 - Dla każdego z zadań zostanie wyznaczony „resp-czasowy-szpital”, o jego lokalizacji lub formie powiadomiony będzie dowódca patrolu i ma przekazać tą wiedzę swoim podkomendnym.
6 - „Wyeliminowani” z walki ( po wyczerpaniu możliwości pomocy doraźnej będącej w gestii medyków oddziału) w przypadku przebywania na polu „walki” muszą na nim pozostać bądź do czasu przesunięcia się działań „bojowych” poza obszar, bądź do czasu wyewakuowania ich przez sprawnych członków własnego oddziału.
7 - Ewakuacja z pola walki „wyeliminowanych” musi być fizyczna ( przeciągnięcie, przeniesienie wykonane bez pomocy „zwłok”) dopiero wówczas (po ewakuacji z pola walki) „wyeliminowany” może przemieścić się do szpitala lub spełnić inne warunki wymagalne dla „respa”.
8 - „Wyeliminowani” nie udzielają żadnej pomocy, nie komunikują się w żaden sposób zatem nie wolno im porozumiewać się z pozostałymi uczestnikami ( nie dotyczy rozjemców) mają leżeć i śmierdzieć ;).


Pozostałe zgodnie z wcześniej podanymi informacjami
W razie jakichkolwiek pytań proszę pytać na forum lub mailowo na: info@njz.pl
W pilnych przypadkach tel 603 74 44 50


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 3 czerwca 2012, 21:44 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 14 marca 2012, 16:34
Posty: 134
Lokalizacja: Słupsk
Wraz z odpowiedzią Dantee'go, jestem zmuszony wycofać się z uczestnictwa, ponieważ nie mamy jak dojechać do Drawska z Bones. Przykro nam. :cry:

_________________
Powrót 2015


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2012, 17:46 
Offline
przychodzi popatrzeć na koszary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 marca 2011, 13:19
Posty: 13
Gryf 2012 odwołany. Brak odpowiedniej ilości chętnych.

Jednak w związku z tym że mamy już zarezerwowany teren, możemy zrobić dwudniową imprezę, tzn. od piątku 29.06 15.00 do soboty 30.06 20.00. Z tym że 20.00 będzie godziną opuszczenia terenu.
Impreza będzie nieodpłatna, więc odpadają wszystkie bonusy z tym związane. Z tego względu chętni będą musieli np. sami zadbać o wystarczającą ilość baterii ( brak możliwości ładowania), wodę itd.
Impreza jest ograniczona do 40 uczestników, decyduje kolejność zgłoszeń. Rejestracja na forum Gryfa2012 poprzez zapisy do frakcji.
Regulamin imprezy pozostaje praktycznie bez zmian, na miejscu trzeba będzie podpisać oświadczenie zwalniające Organizatora i Właściciela-Administratora Terenu od odpowiedzialności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2012, 18:33 
Offline
generał brygady
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2010, 21:08
Posty: 1373
W takim razie postaramy się niedługo podać liczbę uczestników.

Jako, że opłaty nie będzie oraz niepełnoletni będą mogli uczestniczyć po okazaniu zgody rodzica, to chętnych powinno być więcej, tym bardziej, że to poligon drawski.

Pozdrawiam.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 29 lipca 2019, 09:49 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 5 lutego 2019, 15:57
Posty: 111
Polecam ubezpieczenie samochodu szczecin


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 3 z 3
 [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron