slagg

Teraz jest wtorek, 16 lipca 2019, 18:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  Strona 1 z 1
 [ Posty: 8 ] 

17/10/2010 COMBAT pod Kołobrzegiem - Głowice Atomowe


Autor Wiadomość
PostNapisane: czwartek, 7 października 2010, 20:30 
Offline
młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:43
Posty: 651
Lokalizacja: Księstwo Kronoberg - Szwecja
WITAM !!!

Serdecznie zapraszam na zamknięty COMBAT MCS WIEK 16+:
-KOALICJE PÓŁNOC
-TEAM 20/30/40 SŁAWNO/DARŁOWO/SŁUPSK
-S.H.A.F.T. ASG TEAM USTKA
-NAVY TEAM USTKA
-CANNABIS COMMANDO KOSZALIN
-SPECIAL FORCES AIRSOFT TEAM SZCZECIN

Pod Kołobrzegiem dnia 17/10/2010 w miejscowości Błotnica Wściekłe Bobry oganizują COMBAT według systemu MCS !!!
Za zajęcie pierwszego miejsca zostanie wręczony BOBROWY PUCHAR

Jeżeli chodzi o sprawy organizacyjne to :
- zbiórka wszystkich zaproszonych teamów na parkingu stacji benzynowej ,, Statoil" na wylocie z Kołobrzegu na Trzebiatów o 9.00
- 9.20 wyjazd wszystkich Teamów na Błotnice na ustalone miejsce,
- 10.00 Rozdanie map terenu d-cą teamów omówienie zasad,
- 10.30 odprawa teamów na pozycje startowe, każda ekipa startuje z innego miejsca,
-11.00 Rozpoczęcie COMBATU
-16.00 Zakończenie COMBATU
-16.30 Ognisko- szpej na ognisko we własnym zakresie !!! Wręczenie pucharu dla zwycięzców COMBATU.


Scenario :
Combat rozgrywa się na ziemiach Kołobrzeskich na terenie byłego poligonu dla czołgów pod Miejcowością Błotnica gdzie znajduje się Radziecka baza wojskowa. Na tym terenie rozmieszczonych jest 20 głowic Atomowych, które należy zdeaktywować. Po zlokalizowaniu takiej głowicy (kartonowa tuba) dodatkowo czerwono-biała taśma mówi nam że jest tu głowica. Z środka głowicy wyciągamy koperte w której znajduje się płytka układu scalonego oraz kartka z podanym azymutem w jakim kierunku mamy iść i ile metrów ( NIEZBĘDNY KOMPAS ) do ukrytego kodu dezaktywacyjnego oraz ładunku wybuchowego ( petardy zabespieczonej w worku foliowym ) Kod należy zapisać na kopercie, katki obie wkładamy do koperty z płytką scaloną i zabieramy jako zaliczone rozbrojenie głowicy. Ładunek ( petarde ) wysadzamy w środku rakiety ( kartonowa tuba zamocowana do drzewa w pionie. 10-15 głowic będzie zaznaczone na mapie pozostałe będą niezaznaczone. Obowiązują zas. w systemie MCS LT. Dziśaj Thomson załaczy mape dojazdową na miejsce spotkania.


Scenariusz mapki dojazdowe oraz terenu załącze do 12.10.

_________________
THIS IS SPARTA - TEAM WŚCIEKŁE BOBRY KOŁOBRZEG KOALICJA PÓŁNOC.
Obrazek


Ostatnio edytowano poniedziałek, 11 października 2010, 00:24 przez ORZECH, łącznie edytowano 2 razy

Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 9 października 2010, 18:35 
Offline
rekrut

Dołączył(a): niedziela, 3 października 2010, 20:27
Posty: 87
Lokalizacja: Kołobrzeg
16+ Mmm... ^.^ na pewno będzie ciekawie.

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 13 października 2010, 15:18 
Offline
szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 6 marca 2010, 22:04
Posty: 118
TEAM 40/30/20 niestety nie pojawi się, Tow. Orzech zna powody. :(

_________________
RUGIUM LEGION ASG Darłowo

Leon - Słońce Legionu, Wielki Sotys.
Miód jest dla mięczaków, prawdziwi twardziele żują pszczoły !


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 13 października 2010, 18:33 
Offline
pułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2010, 18:05
Posty: 1108
Lokalizacja: Białogard
W przypadku tak wielkiej absencji czy impreza się odbędzie?

_________________
Obrazek

na wojsku najlepiej znają się ci, którzy bali się w nim służyć...


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 14 października 2010, 00:48 
Offline
młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:43
Posty: 651
Lokalizacja: Księstwo Kronoberg - Szwecja
SKURA napisał(a):
W przypadku tak wielkiej absencji czy impreza się odbędzie?


Tak z godnie z planem :)

Lista Teamów na 17/10 :
- Rangers Dantee I Fireteam Potwierdzone
- Rangers Skura II Fireteam Jak się zjawi Kolega Skura ?
- Medo Team- Pyrzyce Team Krzywy wspólnie-Potwierdzone
- Team Kołobrzeg - Potwierdzone
- Wściekłe Bobry ORGI ( 7os) przeszkadzają w terenie.

Niestety Inne teamy wróciły dopiero w niedziele z innych imprez lub mają ważniejsze za tydzień. Dlatego będą nieobecni napewno kolejne zaproszenia skonsultuje długo wcześniej z D-cami.
Ale impreza się odbędzie Będzie z kim walczyć, Bobry tak łatwo futra nie sprzedadzą :D

_________________
THIS IS SPARTA - TEAM WŚCIEKŁE BOBRY KOŁOBRZEG KOALICJA PÓŁNOC.
Obrazek


Ostatnio edytowano piątek, 15 października 2010, 01:12 przez ORZECH, łącznie edytowano 2 razy

Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 14 października 2010, 03:21 
Offline
młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 września 2010, 18:59
Posty: 653
Lokalizacja: Kołobrzeg/Zielona Góra
Aaaa pierogi !!! %%%% xD

_________________
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 16 października 2010, 15:36 
Offline
młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:43
Posty: 651
Lokalizacja: Księstwo Kronoberg - Szwecja
Zasady Milsim Combat System KP, uproszczone.

Wiek: 16+ za okazaniem zaświadczenia i legitymacji szkolnej
Ograniczenia mocowe: ON LIMIT:
Szturmowcy do 450fps
Snajperzy only single fire do 600fps

Magazynki
Replika broni zasilanej w rzeczywistości z taśmy - każdy magazynek o dowolnej konstrukcji, załadowany maksymalnie pojemnością realnego odpowiednika x2 /czyli np. 30bb w oryginale 60bb w replice/.Pozostałe repliki – real-, low- i mid-capy. hi-cap-- podczas ładowania nakręcić i wysypać pozostałą zawartość.. Magazynki bębnowe (np. CMag) lub inne dużej pojemności występujące w rzeczywistości można ładować ilością kulek jak w odpowiedniku realnym x2. Poprzez ilość "jak w odpowiedniku realnym" rozumie się kulki możliwe do wystrzelenia, więc jeśli konstrukcja magazynka powoduje, że w magazynku są kulki, których nie da się wystrzelić można użyć o tyle więcej do załadowania magazynków.
Brak limitów na przenoszenie luzem amunicji zapasowej.
Pirotechnika
Zakaz używania, wyjątek stanowi saper i środki służące do niszczenia paczek. Każdorazowo po zniszczeniu paczki należy sprawdzić czy nie zostało naruszone bezpieczeństwo p.poż. Miny- Można używać min ASG na kulki lub talk, sprężynowych lub gazowych oraz min dźwiękowych. Miny dźwiękowe – odciąg nie dłuższy niż 4 m, powoduje WZW tego który uruchomił. U osób znajdujących się w odległości mniejszej niż 1m od tej która uruchomiła powoduje rany korpusu (opatruje inny gracz).
Karty CCS Tym razem jeszcze bez nich
Zranienia i Opatrywanie ran
1 trafienie – Opatrujemy.
2 trafienie – Wyłączony z walki.
Opatrzenie rany polega na założeniu opatrunku na zranioną część ciała.
Trafione kończyny opatrujemy sami nie używając rannej kończyny, trafienia w korpus i głowę opatrzyć musi inny gracz. NIE MA MEDYKÓW. Opatrunki we własnym zakresie.
Trafienie w broń eliminuje tą broń z walki do momentu "odebrania" innej broni osobie w stanie WZW lub do czasu wyjścia gracza z respa.
Trafienie jedną serią (trafienia w odstępie nie większym niż 0,5 sek) liczone jest jako jedno trafienie.
W momencie trafienia należy upaść i wyciągnąć czerwoną szmatę. Każde kolejne trafienie nie w serii liczone jest jako oddzielne trafienie. Oznacza to przejście rannego
w stan WZW. Dopuszczalne jest użycie hasła "dostałeś" w sytuacji gdy zaskoczymy przeciwnika z bardzo bliskiej odległości (mniej niż 4 m) w sposób jednoznacznie uniemożliwiający mu obronę..
RL – Rana lekka, (kończyny) nie używa zranionej kończyny.
RC – Rana ciężka, Ranny w głowę lub korpus nie może czołgać się dalej niż 5m. Nie może krzyczeć.
WZW – nie komunikuje się w żaden sposób z innymi graczami, pada od razu po trafieniu, wyjmuje czerwona szmatę i nie podnosi się pod żadnym pozorem. Niedopuszczalne jest przemieszczanie się WZW gdy wokoło toczy się walka.
RESPAWN – nie ma specjalnego punktu resp. WZW pozostaje w miejscu trafienia na okres 30 min.
Rannego lub WZW można przenosić. RL może się podpierać o kolegę i przemieszczać. RC i WZW nie może angażować się w transport swojej osoby.
Po czym dołącza do swojej ekipy. Skryte zlikwidowanie przeciwnika przy pomocy strzału z repliki patrz poniżej jak w silent kill’u.
Walka wręcz Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa "zabity" – w tym momencie ofiara powinna zachować się jak przy trafieniu czyli upaść. Zabity za pomocą "silent kill'a" nie może w żaden sposób komunikować się z innymi graczami i musi pozostać na miejscu do czasu oddalenia się innych osób w okolicy lub do momentu wskazanego przez osobę, która go "zabiła" (w granicach rozsądku, nie dłużej niż 1 h, nakaz taki ma umożliwić skryte
wykonanie zadania przez osobę likwidującą np. wartownika).
Można również użyć hasła "ogłuszony" (również dotykając celu). Ogłuszona osoba jest niezdolna do komunikacji, poruszania się czy walki przez 5 min. Jeńcy W grze można brać jeńców. Jeńca można wziąć na dwa sposoby:
- poprzez ogłuszenie;
- poprzez przejęcie rannego przeciwnika i dostarczenie go do własnej bazy. Jeńcy mogą być przetrzymywani dowolną ilość czasu. Obowiązek pilnowania jeńca spada na stronę
biorącą go w niewolę. Na czas transportu jeńca można mu odebrać wszystkie przedmioty in-game (repliki, oporządzenie, amunicję). W czasie przetrzymywania w bazie przedmioty jeńca powinny być bezpiecznie zebrane w miejscu bliskim i widocznym dla jeńca. Jeńca można przeszukać (ograniczając
się do części umundurowania i oporządzenia) i skuć (jedynie z przodu, nie dozwolone jest kucie z tyłu). Jeśli jeniec się na to nie zgadza powinien o tym poinformować zatrzymujących i jednocześnie wydać wszystkie ukrywane przedmioty in-game (mapy, rozkazy) i uznaje się za "skutek" ze wszystkimi wynikającymi z tego ograniczeniami ruchowymi. W takiej sytuacji jeniec może zatrzymać swoje wyposażenie ale nie może ich w żaden sposób użyć. Jeniec nie może użyć "silent killa" ani ogłuszenia.
Pewnie nie będzie na to czasu, ale jakby nadarzyła się okazja to wiadomo jak i co.
Rozsądek
W sytuacjach niejasnych lub nieopisanych wprost w zasadach należy stosować zdrowy rozsądek.
Oznacza to NIE ułatwianie sobie i maksymalne naginanie zasad dla własnej wygody, a działanie
możliwie najlepiej symulujące rzeczywistą sytuację. Nie używamy Hasła STOP w sytuacji w której komuś coś się wydawało, a komuś innemu nie, ponieważ ma to być trening, a nie walka o złote kalesony. Zatrzymanie gry następuje tylko w przypadku naruszenia zasad bezpieczeństwa lub pojawienia się osób postronnych w zasięgu replik przy pomocy komendy „PRZERWIJ OGIEŃ” lub „CYWILE” – zależnie od sytuacji.
Przeszukanie – można przeszukać zarówno nieżywego jak też żywego np. ogłuszonego. Przeszukiwany musi oddać wszystkie Artefakty związane z rozgrywką.
1 doniesiony do punktu zbiórki Artefakt = 1pkt. dla Team.
Nr telefonów:
ORZECH 511 520 687
THOMSON 605 921 372
BROŻO 501 812 644

Nr PMR zastrzeżony dla Organizatorów do zgłaszania pomocy Teamów w terenie: 1

Nr Midlandów itp. zastrzeżony dla Organizatorów do zgłaszania pomocy Teamów w terenie: 2

_________________
THIS IS SPARTA - TEAM WŚCIEKŁE BOBRY KOŁOBRZEG KOALICJA PÓŁNOC.
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 17 października 2010, 21:46 
Offline
młodszy chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:43
Posty: 651
Lokalizacja: Księstwo Kronoberg - Szwecja
Dziękuję wszystkim uczestnikom Combatu za przybycie oraz za uczciwą i honorową walkę.
Nie wiem czy macie tego świadomość,iż ludzkość na całym świecie może teraz spać spokojnie i powinna dziękować Wam za to,że rozbroiliście głowice atomowe
Co prawda Puchar Bobra nie trafił w niczyje ręce,ale nie martwcie się jest w dobrych rękach pocieszam jednak wszystkich że w drugiej części Combatu o Puchar Bobra II trafi on do zwycięzców.Nie to jednak jest najważniejsze, zwycięzcami są wszyscy Ci, którzy dzisiaj podjęli honorową walkę na ziemi kołobrzeskiej

Pozdrawiam
Orzech z Bobrami

_________________
THIS IS SPARTA - TEAM WŚCIEKŁE BOBRY KOŁOBRZEG KOALICJA PÓŁNOC.
Obrazek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  Strona 1 z 1
 [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron